miercuri, 12 octombrie 2016

Tactica pentru amur!

Gama CPK Porumb flotant in mai multe culori, personalizat cu diferite arome poate fi solutie buna pentru o partida reusita. Este recomandata aceasta alegere pentru perioadele calduroase si pentru lacurile cu amur. Dupa o nadire selectiva cu Mix de seminte CPK cu aroma de capsuna rezultatele nu intarzie sa apara. Cativa amuri frumosi pot fi alegerea perfecta pentru o partida de exceptie. Totodata pot aparea si surprize, crapul raspunzand foarte bine la porumbul flotant. Mai jos sunt cateva poze exponentiale de la partida din septembrie de la Varlaam impreuna cu colegul meu de breasla Andrei Popescu-Toto, dar si o poza de grup!
Dar nu uitati pana data viitoare, Fire intinse si CPK Carp&More, Pesti nu povesti!

luni, 1 august 2016

Experiența Harsany!

Harsany!  Pfff…ce provocare! De ceva vreme incerc sa ajunc pe acest lac superb. De fapt cine nu vrea? Este un lac destul de exclusivist din punct de vedere al rezervarilor, toate se epuizeaza pe urmatorul an in cateva clipe dintr-o zi a lunii decembrie.

Nu cred ca exista pescar de crap din zona noastra si nu numai care sa nu isi doreasca sa ajunga aici. Lacul este de o frumusete rara, amplasat intr-o zona muntoasa si un sat creionat ca in povesti. Te simti ca un basm. Nu are cum sa nu iti placa sau sa te fascineze.

Am fost primiti foarte bine de gazda lacului Peter si m-am campat impreuna cu partenerul meu pe un loc destul de hulit pentru perioada ca asta foarte calduroasa cu temperaturi extrem de ridicate si greu de suportat, Dig 5. Pe stand am beneficiat de conexiune electrica si Wi-Fi contracost destul de accesibil. Cand am ajuns dupa 800 de km si am vazut locul, ne venea sa plecam…un loc mic amarat, un ponton de jumatate de persoana, capat de balta, soare peste tot, mda…

In fiecare dimineata intre orele 5.30 si 6.30 si seara intre orele 7.00 si 8.00 se permit sesiuni de nadit cu barca in limita unor cantitati admise in regulament. In afara de luna noiembrie in care se permite pescuitul plantat, in restul perioadelor se arunca din mana.
In restul timpului este permisa doar nadirea cu rachete sau baston. Am balizat locurile ce urmau a fi pescuiute undeva la 120 m cu balize luminoase. Pentru nadirea intermediara am avut doi aliati de nadejde de la Fox, bastonul de nadire de carbon de 20 mm Fox Rangemaster si  racheta Fox Impact  Spod.

Lacul este cunoscut pentru sumedenia de crapi capitali dar temperaturile de peste 38 grade si-au spus cuvantul asupra partidei noastre. In fotografie 2 salonte de aproape 20 de kg si un ten.

Ne revedem pe Tancabesti si Monster Carp Lake!
Pana data viitoare, nu uitati, CPK Carp&More, Pesti nu povesti!

miercuri, 27 iulie 2016

Partida Blitz, capturi fara numar!

Tancabesti & nada CPK este combinatia letala pentru o partida memorabilia. Am revenit cu placere pe balta mea de suflet pentru o partida fulger de mai putin de 48 de ore pe standul Pilhan impreuna cu prietenul meu Octavian. Am folosit in aceasta partida nada CPK XXL pentru nadire iar la carlig boiles Natural Range de ficat sau GLM. Dupa un inceput timid si capturi de pana la 10 kg, in prima dimineata am pus pe saltea un superb crap comun de 19 kg care a poftit la 2 bile CPK de carlig Natural Range de ficat 20 mm. In aceasta partida s-au prins pe stand 14 teni cu greutati cuprinse intre 17 kg si 22 kg.

Pokemonul partidei a fost un ten 22kg…

Pana data viitoare, nu uitati CPK Carp & More, Pesti nu Povesti!

joi, 26 mai 2016

Echipament Fox la superlativ!

Cand te gandesti la echipament premium de pescuit la crap, cu siguranta  Fox este pe podium. Orice pescar trece prin diferite etape cand incepe acest hobby, de la low cost la echipamente profesionale. Am avut placerea de a pescui si testa noile mulinete Fox F11, un raport foarte bun pret calitate,  foarte fiabile pentru aruncari la distanta si cu un design impresionant, facandu-se imediat  remarcate in orice contest.

O alta noutate este rodpodul Fox Ranger MK2, o constructie robusta si extrem de fiabila ca multifunctionalitate. Il pot face practic cum vrei. Mecanismul acestuia permite reglarea unghiului picioarelor fara sa mai fie nevoie sa le desurubati complet, plus ca picioarele permit acum fixarea in sase unghiuri predefinite. Rodpodul poate fi montat in sistem Quad Pod (tripod cu patru picioare) sau clasic, cu cate doua picioare la extremitati si este foarte de stabil.

Cat despre senzorii Fox NTX-r, acestia ii consider Rolls-Royce-ul senzorilor pescuitului la crap, cei mai buni senzori din portofoliul Fox. Au o constructie robusta, cu reglaje fine, materiale si piese de ultracalitate.

Ce este mai placut decat sa ai timp si sa mergi la pescuit cu un echipament premium.
Pana atunci, nu uitati CPK Carp&More, Pesti nu povesti!

miercuri, 20 aprilie 2016

Lacul monstrilor

Abia asteptam sa inceapa sezonul. Parca trecuse o vesnicie de anul trecut, an in care nu am avut prea mult timp alocat pescuitului, familia fiind prioritara. Prima partida era una scurta de 72 ore la Monster Carp Lake Siclau, lac pe care l-am descoperit anul trecut. Un lac cochet, o locatie splendida, o administratie profesionista care stie cum sa isi ingrijeasca pestii si trateze clientii, iar ceea ce este de fapt cel mai important, lacul are foarte multi crapi capitali, cu siguranta cei mai mari din Romania.

Am stat pe standul din centru impreuna cu partenerul meu Bogdan. In stanga erau 2 pescari din Iasi de cateva zile, cu state vechi pe Monster Carp Lake iar pe standul din dreapta celebrul Kristof Cuderman, binecunoscutul promoter pentru Fox International si Dynamites Baits, un adevarat hunter al capturilor de over 30. Cu alte cuvine, trebuia sa muncesc pentru a avea rezultate si sa prind pesti frumosi.

Am ajuns miercuri seara, scopul era sa ma campez pe uscat stiind ca a doua zi ploua torential si sa apuc sa imi nadesc zona de pescuit.  Partida a inceput efectiv joi pe la pranz destul de tarziu. Dupa o nadire usoara cu amestec de seminte si boilesuri CPK XXL de 16 mm, am plantat  cele 3 lansete. In nu mai putin de 1 ora am avut placerea sa pun pe saltea primul over 20, un superb crap comun de 20,6 kg. Inceputul suna bine, parca prevestea ceea ce va urma. Nici nu apuc bine sa replantez si in 30 de minute realizez ca sunt fericitul posesor al unui nou personal best, un crap oglinda aproape rotund de 22.6 kg. Eram implinit , obiectivul fusese indeplinit dar trecusera doar 2 ore, asa ca era normal sa sper la mai mult.

Pentru a putea spera la un nou record m-am decis sa inclin balanta pe nadirea si utilizarea la carlig a boilesurilor, folosind o montura tip snowman formata din CPK XXL tare de 16 mm si pop-up CPK Cranberry de 12 mm. La fiecare plantare nu a lipsit saculetul solubil, acesta consider ca este un plus de siguranta si atractie langa carlig in astfel de conditii cu vegetatie abundenta.

Usor usor capturile au urcat in greutate prinzand 2 crapi comuni de 23.7kg si 23.8 kg. Ohhh ar afi atat de mult de scris pentru fiecare in parte, pesti absolut senzationali avand un potential urias de crestere. Asa este cand ai prea mult deodata, ti se ofera totul, atunci cand ai sansa sa prinzi atatia over 20, senzatie unica si extrem de rara in pescuitul la crap, cel putin in Romania, nu vad si nu cred ca exista un lac unde poti prinde intr-o partida asa de scurta, asemenea crapi. Fabulos! Pesti nu povesti cu pesti !

De remarcat este insa faptul ca pescuitul a fost o provocare din cauza substratului format din vegetatia in abundenta de 30-50 cm in care crapul se hranea se pare foarte bine. Initial am fost destul de sceptic dupa care am realizat ca iarba nu influenteaza absolut cu nimic  hranirea crapului, din contra camuflajul acesteia probabil ia dat un plus de incredere. Imi aduc aminte ca in prima zi vazand iarba la mal cu ajutorul ochelarilor Fox, am ramas interzis. Cuderman era langa mine si ma imbarbata spunandu-mi ca asta este adevaratul pescuit si ca avem un avantaj in acest sens. Nu stiam ce sa fac, imi vena in minte doar ca o sa am o partida esuata si ma gandeam déjà la o noua rezervare. Am avut un ajutor de nadejde ce e drept, ochelarii de la Fox, Black Frame XT4, ochelari de generatie noua, cu protectie impotriva razelor UV prin filtru UV400, lentile polarizate, constructie robusta, permitandu-mi localizarea locurilor fierbinti, cu sau fara  iarba.

Montura folosita a fost  formata din carlig Fox S4 Kuro nr 6, linie fir Fox Camotex Soft Edges 25 lb light camo si montura plumb pierdut Fox Camo Green Safety Lead Clips. Nu imi place sa fac rabat de la lucrurile de calitate care imi pot influenta pierderea unei capturi.

In urmatoarea zi a sosit un superb crap comun de 24.7 kg. Era deja al 4-lea personal best, nu mai stiam efectiv cum sa mai reactionez, cum sa ma bucur de aceste minunate trofee.

Vedeta partidei avea sa vina insa la sfarsit, un frumos crap comun de 26.1 kg. Nu imi venea sa cred ochilor. Am cantarit de 2 ori pestele cu noul cantar Fox digital scales. Indica 27.72kg, facand corect tara si scazand slingul de 1.6kg rezulta un nou personal best de 26.12 kg. No comment! A urmat o binemeritata baie rece sa fiu sigur ca nu visez.

Concluzie : 6 pesti over 20 kg cu o medie generala de 23.5 kg prinsi in mai putin de 72 de ore. Ce pot sa spun despre aceasta partida in care am reusit sa imi bat recordul personal avut pana atunci, 21.6 kg, de numai putin de 5 ori ? Pfffffff
Va urma! Pana data viitoare, nu uitati CPK Carp & More, Pesti nu Povesti!

miercuri, 3 iunie 2015

Final de mai pe Varlaam

Sperand sa mai prind crapii inca burtosi pana sa apuce sa isi depuna icrele, am mers la o partida fulger de 3 zile pe Lacul Varlaam, standul A7. Din pacate datorita temperaturilor ridicate cam toti crapii au intrat in bataie si au depus icrele.

Standul A7 este un stand consacrat pentru media de pesti mari dar destul de dificil si cu toane. Astazi poti sa prinzi foarte bine, maine si poimaine pestele sa nu raspunda, drept pentru care il consider un loc gen 6 din 49 si folosirea nadei de calitate joaca un rol foarte important.
Frumusetea locului este ca atunci cand prinzi pestele pe vad, ai toate sansele sa faci o partida memorabila cu pesti peste 20+ si asta o spun din experienta anului trecut.Anul acesta a venit si cu schimbari multe ca potential al standurilor, daca anul trecut celel mai ravnite si productive locuri erau A7 si A6, anul acesta au punctat mai bine standuri ca A4, A2-3, A8 si A11.
Am folosit ca nada boilesuri tari de 16 mm CPK Next si Stinky Fish si am nadit cu boilesuri spalate tinute la hidratat.Montura folosita aa fost un sandwich de jumatati de boilesuri de 16 mm si un pop-up de 14 mm CPK Cranberry.

Chiar daca nu a fost o partida cu capturi capitale, notabil este ca pestii au raspuns intr-un numar destul de mare, 7, pentru profilul unui astfel de lac si intr-o perioaada atat de scurta.

17 kg

13 kg
                                                                                 15.5 kg
                                                                            14 kg

12 kg

Pana data viitoare va doresc fire intinse si nu uitati, CPK Pesti nu povesti !!!